6.30 – 8.00 | Schodzenie się dzieci, zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci. |
8.00 – 8.30 | Czynności samoobsługowe przygotowujące do posiłku. Śniadanie. |
8.30 – 9.00 | Ćwiczenia poranne- zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy muzyce. |
9.00-10.00 | Zajęcia i zabawy kształcące realizujące przyjęty program wychowania przedszkolnego. Zabawy wynikające z potrzeb i zainteresowań dzieci. Czynności porządkowe. |
10.00 – 10.30 | Czynności samoobsługowe przygotowujące do posiłku. II śniadanie. |
10.30 – 11.30 | Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy ruchowe. Zabawy dowolne lub kształcące realizujące przyjęty program. |
11.30- 13.15 | Czynności samoobsługowe przygotowujące do posiłku. Obiad- zupa. Przygotowanie do odpoczynku. Odpoczynek. |
13.15- 14.00 | Czynności samoobsługowe przygotowujące do posiłku. Obiad II danie. |
14.00- 17.00 | Zabawy indywidualne i zespołowe organizowane przez nauczyciela lub wynikające z potrzeb i zainteresowań dzieci.
Rozchodzenie się dzieci. Zabawy dowolne, indywidualne, wyrównawcze, czynności porządkowe. |
6.30 – 8.30 | Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci. Czynności samoobsługowe przygotowujące do śniadania. Śniadanie. |
8.30-9.00 | Ćwiczenia poranne, zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy muzyce. |
9.00-10.30 | Zajęcia i zabawy kształcące realizujące przyjęty program wychowania przedszkolnego. Zabawy wynikające z potrzeb i zainteresowań dzieci. Czynności porządkowe. |
10.30-11.00 | Czynności samoobsługowe przygotowujące do śniadania. II śniadanie. |
11.00-12.30 | Pobyt na świeżym powietrzu, gry i zabawy ruchowe. Zabawy dowolne lub kształcące realizujące przyjęty program. |
12.30-13.00 | Czynności porządkowe i samoobsługowe. Obiad- zupa. |
13.00- 14.00 | Zabawy indywidualne i zespołowe organizowane przez nauczyciela lub wynikające z potrzeb i zainteresowań dzieci.
Czynności samoobsługowe przygotowujące do posiłku. Obiad II danie. |
14:00 – 17:00 | Zabawy indywidualne i zespołowe organizowane przez nauczyciela lub wynikające z potrzeb i zainteresowań dzieci.
Rozchodzenie się dzieci. Zabawy dowolne, indywidualne, wyrównawcze, czynności porządkowe. |